Hírlevél

A mezők kitöltése kötelező!

Emésztőszervi betegségek

2012-02-05 08:55Alkohol és vörös hús: a vastagbélrák még inkább pusztít?
Az alkoholos italt naponta fogyasztó emberek, akiknek a családjában már előfordult vastagbélrákos eset, fokozottan ki vannak téve a betegség kialakulásának.
Életmód.hu
2012-02-04 19:05Gyakori székrekedés: 3 lelki ok a testi tünet mögött
A székrekedés hátterében állhat szorongás, túlzott önkontroll, de akár a régihez való ragaszkodás is.
Femina
2012-02-04 10:05Rendszeres halfogyasztással a bélpolipok ellen
A rendszeres halevés csökkentheti a vastagbélpolip kockázatát. A hetente nagyjából háromszor halat fogyasztó nőknél valamivel alacsonyabb a vastagbélpolip kialakulásának a kockázata, mint azoknál a társaiknál, akik kevesebb mint heti egysze...
Egészségkalauz
2012-02-04 09:51Protonpumpagátlók és dohányzás - Kockázatos páros?
A gyomorégés, gyomorsav túltengés, gyomorfekély kezelésére használt protonpumpagátló gyógyszerek (PPI) kis mértékben növelhetik a csípőtörés kockázatát nők esetében, különösen akkor, ha az illető dohányzik - mutatták ki amerikai kutatók.
WEBBeteg
2012-02-03 08:24A rendszeres halevés csökkentheti a vastagbélpolip kockázatát
A hetente nagyjából háromszor halat fogyasztó nőknél valamivel alacsonyabb a vastagbélpolip kialakulásának a kockázata, mint azoknál a társaiknál, akik kevesebb mint heti egyszer esznek a tenger omega-3 zsírsavakban gazdag gyümölcseiből ...
Informed
2012-02-02 12:00Kellemes ízekkel a hideg ellen
Hideg időben a szervezet több energiát igényel, ezt érezhetjük az étvágyunk növekedésén, illetve a megkívánt ételek fajtáján is. Ám a zsíros húsok és édességek helyett érdemes megpróbálkozni a melegítő hatású élelmiszerekkel. (Gyomor- és má...
Egészségtükör
2012-02-02 09:05Így lesz lapos a hasad 2 hét alatt - Eredmény centiméterekben
A kúra átalakítja emésztést, csökkenti a haspuffadást és a hasi zsírt, és gyorsan formába hoz.
Femina - Fogyókúra
2012-02-01 10:45Vastagbélrák ellen: kakaó!
A Molecular Nutrition & Food Research oldalain bemutatott állatkísérletes vizsgálat megállapította, hogy a csokoládé alapanyaga, a kakaó csökkenti a bél oxidatív terhelését, ezen keresztül pedig a vastagbélrák kialakulását.
Ötvenentúl.hu
2012-01-31 22:30Áldott jó aszpirin
Az aszpirin kis mennyiségű, napi adagja jelentősen csökkenti a többféle rákbetegség eredetű halálozás kockázatát. A Lancet c. folyóiratban megjelent tanulmány szerzőinek korábbi kutatása azt mutatta, hogy a százéves fájdalomcsillapító orvo...
Egészségtükör
2012-01-31 19:00Kinek lesz gyomorfekélye?
A gyomorfekélyről úgy tudjuk, a stresszes ember betegsége. Akiről azt mondjuk, "mindent lenyel" vagy "eszi a méreg", az talán hajlamosabb rá. Ám ha ez így van, vajon mi magyarázza azt, hogy például a háborúk alatt nem növekszik a gyomorfeké...
Egészségtükör
2012-01-31 16:35Candida és puffadás ellen: így fogyaszd a koriandert!
Ismerj meg egy kiváló természetes receptet, mellyel két gyakori egészségügyi problémának is búcsút inthetsz egyszerre.
Femina
2012-01-31 13:00Emésztési zavar: mit tehetsz ellene?
Gyakran fel vagy puffadva? Kellemetlen teltségérzetet tapasztalsz? Evés után sokat kell böfögnöd? Az ilyen panaszok arra utalnak, hogy emésztési zavarral küzdesz.
Kamaszpanasz
2012-01-31 13:00A refluxbetegségről
Mi is a reflux? Betegség vagy tünet? Öröklődik vagy magunk is befolyásolhatjuk a kialakulását? Erről a sokakat érintő problémáról dr. Bende János sebész, gasztroenterológus, klinikai onkológus doktorral beszélgettünk, aki a Péterfy Sándor u...
Egészségtükör
2012-01-31 11:30A szalonna és a kolbász rákot okozhat
Svéd kutatók szerint összefüggés mutatható ki a feldolgozott húsok, például a szalonna vagy a kolbász fogyasztása és a hasnyálmirigyrák között.
Házipatika
2012-01-31 11:30Reflux is okozhat alvászavart
A gyomorégésen kívül horkolást, sőt akár pánikkal járó, éjszakai légzési nehézséget is okozhat a reflux, ám csak kevesen vannak tisztában a két jelenség összefüggésével.
Egészségtükör
2012-01-30 22:30Gyomorbántalmak: a gyomorfekély
A gyomorfekély (ulcus ventriculi) a gyomornyálkahártya folytonosságának megszakadása legalább 5 mm kiterjedésű területen. A fekély mélységben a nyálkahártya különböző rétegeit érintheti. A betegség gyakorisága az utóbbi 25 évben nem változo...
Egészségtükör
2012-01-30 19:00Kakaóval - a bélbetegségek ellen
A Molecular Nutrition & Food Research oldalain bemutatott állatkísérletes vizsgálat megállapította, hogy a csokoládé alapanyaga, a kakaó csökkenti a bél oxidatív terhelését, ezen keresztül pedig a vastagbélrák kialakulását.
Egészségkalauz - Életmód
2012-01-30 11:20A kakaó megelőzheti a vastagbélrákot
A kakaó vagy a csokoládé fogyasztása akár hozzájárulhat a vastagbélrák megelőzéséhez, állatkísérletes vizsgálatok szerint ugyanis a kakaó csökkenti a bél oxidatív terhelését.
Vital.hu
2012-01-30 11:17A kakaó csökkenti a vastagbélrák kockázatát
A Molecular Nutrition & Food Research oldalain bemutatott állatkísérletes vizsgálat megállapította, hogy a csokoládé alapanyaga, a kakaó csökkenti a bél oxidatív terhelését, ezen keresztül pedig a vastagbélrák kialakulását.
Betegszoba.hu
2012-01-30 06:33Probiotikumokkal gyorsabban kezelhető a hasmenés
A probiotikus baktériumokkal nagyon jól kezelhető a hasmenések többsége. A probléma lényegesen gyorsabban megszűnik, ráadásul mellékhatásokkal sem kell számolni.
WEBBeteg - Életmód

előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... következő

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Keresők