• nátha
    • Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

      Két náthagyógyszert el kellene felejteni - tiltás lehet a végük

    • Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

      Tudományos bizonyítékok támasztják alá a húsleves gyógyerejét

    • Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

      Tízből csak három magyar fújja ki helyesen az orrát

  • melanóma
    • Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

      Fényvédelem, önvizsgálat és tudás: együtt védenek a bőrrák ellen

    • A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

      A Szigeten is keresd a „rút kiskacsát”!

    • Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

      Orvosi bravúr került a Guinness Rekordok Könyvébe

  • egynapos sebészet
    • A kecskeméti kórház orvosa lett az Egynapos Sebészeti Tagozat elnöke

    • Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

      Egy év alatt több mint 3000 műtét a kecskeméti egynapos sebészeten

    • Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

      Egynapos sebészet: új szakmai kollégiumi tagozata van a területnek

Vakok és gyengénlátók is tesztelték az M3 metrót

Hírek 2019.03.29 Forrás: MTI-OS
Vakok és gyengénlátók is tesztelték az M3 metrót

A vak és gyengénlátó utasok szempontjából vizsgálták, mennyire biztonságos a közlekedést támogató rendszerek kialakítása.

Az M3 metró felújítási munkája lassan a végéhez közeledik. A Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete újabb meghívást kapott az M3 metró tesztelésére. Míg korábbi alkalommal a Dózsa György úti állomást teszteltük, most az Árpád-híd és Újpest Városközpont közötti megállókat vizsgáltuk át - számoltak be róla az MTI Országos Sajtószolgálatán keresztül.

Fodor Ágnes VGYKE elnöke: egyesületünk a kezdetektől fogva szorosan együttműködik a Budapesti Közlekedési Központtal. Érdekvédelmi szervezetként azon dolgozunk, hogy látássérült sorstársaink egyre több akadálymentesen kialakított helyen tudjanak közlekedni.

Tapasztalati szakértőink kifejezetten a vak és gyengénlátó utasok szempontjából vizsgálták, mennyire biztonságos a közlekedést támogató rendszerek kialakítása. Ezek kipróbálása során kiemelt figyelmet fordítottak a taktilis vezetősávokra és a veszélyre figyelmeztető jelzések kialakítására és megfelelőségére. Az ilyen jelzések segítik majd a tájékozódást a bejáratoknál és a peronokon. Részletes beszámoló az érintetteknek az egyesület honlapján (Fotó: VGYK)

Legolvasottabb cikkeink