Hírlevél

A mezők kitöltése kötelező!

Szív- és érrendszer

2012-02-04 19:11Komoly eredmények a koszorúér-betegség megelőzésében
Felére csökkent a szívinfarktus okozta halálozás Dániában, Nagy-Britanniában és Lengyelországban mutatta ki egy egészségügyi statisztika, amelyet az Angol Orvosi Hetilap idézett szerkesztőségi cikkében.
WEBBeteg
2012-02-04 18:30Jótékony fokhagyma
Megfelelő orvosi kezelés mellett a fokhagyma jót tesz a magas vérnyomástól szenvedőknek - állítja egy ausztrál kutatás. Az Adeliade Egyetem munkatársai ötven olyan beteget kerestek fel, akik hiába részesültek gyógyszeres kezelésben, nem ja...
Egészségtükör
2012-02-04 16:00Mégsem annyira egészségtelenek a tejtermékek
A British Journal of Nutrition aktuális számában olvasható tanulmány lerántja a leplet arról a tévhitről, miszerint a tejtermékekben lévő telítetlen zsírsavak fokozzák a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát.
Egészségtükör
2012-02-04 12:00Magyar orvosi bravúr a stroke kezelésben!
Bravúros beavatkozással, eddig Debrecenben először alkalmazott módszerrel távolították el egy bénult beteg agyából a vérrögöt a Debreceni Egyetem Orvos- és Egészségtudományi Centrum (DEOEC) neurológiai klinikáján - tájékoztatta Fuxreiter Ma...
Egészségkalauz
2012-02-04 11:31Jó az alkohol a szívnek, vagy nem?
Az alkoholfogyasztás egészségre gyakorolt hatása nagyon összetett kérdés, derült ki abból a kanadai kutatásból, amely igazolta más vizsgálatok eredményét, miszerint kevés ital védelmet nyújthat a szívbetegségekkel szemben, ugyanakkor figyel...
Vital.hu
2012-02-03 12:10Mekkora a szív- és érrendszeri rizikó?
A szív- és érrendszeri kockázatfelmérés huszonegy éves kortól igénybe vehető, illetve ajánlott is. Ezt a háziorvos végzi: felállítja az illető felnőttkori alapstátuszát.
Egészségtükör
2012-02-03 12:00Úszással csökkenthető a vérnyomás!
Amerikai kutatók megállapították, hogy az úszás jótékonyan hat a felnőttek vérnyomására, miután egy felmérés során azoknál, akik hetente párszor meglátogatták az uszodát, csökkent a vérnyomásuk szisztolés értéke.
Egészségkalauz
2012-02-03 10:01Klimax és visszér – két ősellenség
A nőknek nemcsak a klimax okozta kellemetlenségekkel kell megküzdeniük, de még az esetleges visszérbetegség súlyosbodásával is számolniuk kell.
Nők Lapja Café - Babázzunk
2012-02-03 09:59Az Európai Unió három országában kevesebb lett a szívinfarktus
Felére csökkent a szívinfarktus okozta halálozás Dániában, Nagy-Britanniában és Lengyelországban mutatta ki egy egészségügyi statisztika, amelyet az Angol Orvosi Hetilap idézett szerkesztőségi cikkében.
Informed
2012-02-03 09:36Három uniós bezzegország szorította vissza a szívhalált
Felére csökkent a szívinfarktus okozta halálozás Dániában, Nagy-Britanniában és Lengyelországban mutatta ki egy egészségügyi statisztika, amelyet az Angol Orvosi Hetilap idézett szerkesztőségi cikkében.
HVG - Egészség
2012-02-03 00:02Szívbetegséget okoz a túl sok fruktóz
Növeli a szív- és érrendszeri betegségek, valamint a cukorbetegség kialakulásának a kockázatát a
Házipatika
2012-02-02 22:23Új műszer a koszorúér vizsgálatára
A hagyományos angiográfiánál tökéletesebb képet ad a koszorúerek állapotáról, esetleges szűkületeinek helyéről és mértékéről egy új, az angol nevéből eredő betűszóval DARA elnevezésű technika, amelyet Victor Grech és munkacsoportja mutatott...
WEBBeteg
2012-02-02 16:00A helyes vérnyomásmérés 10 aranyszabálya
A vérnyomásmérés helyes technikájának ismerete nélkül hibás értékeket kaphatunk, mellyel nem csak magunkat csapjuk be, hanem akár a kezelésünket is rossz irányba terelhetjük.
Egészségtükör
2012-02-02 14:25Napi egy doboz diétás szénsavas ital is stroke-ot okozhat!
Csupán egy doboz szénsavas ital, még ha diétás is, jelentősen emeli a szívroham és a stroke kockázatát. Ráadásul hosszútávon májkárosodást is okozhat - az alkoholizmushoz hasonlóan!
Életmód.hu
2012-02-02 13:00Sebek és vérzések ellátása
Egy horzsolás ellátásához természetesen nem kell mentőt hívnod, de artériás vagy vénás sérülés esetén ez legyen az első dolgod!
Kamaszpanasz
2012-02-02 12:39Szívbetegséget okozhat a gyümölcscukor
Növeli a szív-és érrendszeri betegségek, valamint a cukorbetegség kialakulásának a kockázatát a túl sok, édesítőként használt fruktóz fogyasztása.
Betegszoba.hu
2012-02-02 07:4550 éves korodig eldől, szívbeteg leszel-e
A rizikófaktorok elkerülése az időskor előtt nagymértékben hozzájárulnak a szív jó egészségi állapotához. Akik elérik a középkort magas vérnyomás, cukorbetegség, vagy más egyéb rizikófaktorok kialakulása nélkül, azoknál 80 éves korukban jóv...
Ötvenentúl.hu
2012-02-02 07:25Baconszalonna, mint orrtampon
Ismét a Fauquier ENT blogon olvastam egy vicces dolgot: a baconszalonna jó lehet orrvérzés tamponálására! Egy 2011-es Annals of Otology, Rhinology, and Laryngology cikkre hivatkozik Michael Chang doktor, amelyben a kollégák arról számolnak ...
ENT House Budapest
2012-02-02 01:51Nem csak a férfiak problémája: a horkolás nőknél is szívinfarktust okozhat
Kezeletlen esetben a horkolás férfiaknál szív- és érrendszeri betegségek, impotencia előidézője lehet. Spanyol kutatók vizsgálatai arra hívják fel a figyelmet, hogy a horkolás a nőknél is nagy kockázatot jelent.
WEBBeteg
2012-02-02 00:02Gyorsabb és kíméletesebb módszer szívbetegségek diagnosztizálására
A hagyományos angiográfiánál tökéletesebb képet ad a koszorúerek állapotáról, esetleges
Házipatika

előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... következő

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Keresők