Friss gyümölccsel a stroke ellen A friss gyümölcsök rendszeres fogyasztása jelentősen csökkentheti a szívroham és az agyi-érkatasztrófa kialakulásának kockázatát - derült ki egy kínai népességet vizsgáló új tanulmányból.
|
Friss gyümölccsel a stroke ellen A friss gyümölcsök rendszeres fogyasztása jelentősen csökkentheti a szívroham és az agyi-érkatasztrófa kialakulásának kockázatát - derült ki egy kínai népességet vizsgáló új tanulmányból.
|